niedziela, 11 listopada 2012

Żyję!

Witam.
Postaram się napisać wszystko pokrótce (ale za to z gifami i video ^^).
Tak, nie mam weny.
*
We wtorek mam próbne egzaminy. Boże, dlaczego tak wcześnie? Jak to powiedział mój kumpel z klasy: "Jeszcze się nie zdążyliśmy rozkręcić". Najgorsze jest to, że we wtorek zaczynamy od... historii i WOSu!
Tak, tutaj wstawiamy głośne pioruny.
*
POTTER NA TVN7! POTTER NA TVN7!
(Jak zwykle Remadora ♥)
*
Żadne wydawnictwo się nie odzywa. Czekam, czekam, czekam...
*
Na blogu Ann pojawił się wywiad ze mną! Może ktoś zechce przeczytać :)
*
NaNoWriMo mi w ogóle nie idzie. Nie mówiąc już o aktualizowaniu moich postępów (których nie ma)...
*
Moje ostatnie odkrycia muzyczne idealne do pisania dramatycznych scen:
Lindsey Stirling - Assassin's Creed III (cover)
Pfeifer Broz. - Glacial Supremacy
*
To by było na tyle!
Nox!

-P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz