czwartek, 1 listopada 2012

Mentalny NaNoWriMo ;3

Czy ktoś może słyszał o NaNoWriMo (National Novel Writing Month)?
Dla niewtajemniczonych, NaNoWriMo polega na napisaniu co najmniej 50,000 wyrazowej powieści w ciągu... jednego miesiąca! Co roku, w listopadzie, pisarze z całego świata jednoczą się i starają się dobrnąć do swojego celu. W tamtym roku nie mogłam wziąć w tym udziału, bo już byłam daleko w "Singlistce" i raczej nie powinnam była zaczynać nowego projektu.
Za to w tym roku...
Dołączam do ekipy!
Może nie rejestruję się na stronie, ale robię to mentalnie. Nastawiam się na intensywną pisaninę. W zakładce "Nieidealna" będę zaznaczała ilość napisanych słów. Mam już 4,000, więc w ciągu tego miesiąca będę musiała dobrnąć do 54,000 słów.
Wykonalne?
Zobaczymy.
Veronica Roth w tamtym roku udzieliła piszącym w NaNoWriMo następującej rady: nie można się oglądać. Musimy pisać wszystko to, co przyjdzie nam do głowy. Pierwszy szkic nie jest idealny, a więc i tak będzie wymagał poprawek.
Wszystkich zainteresowanych odsyłam TUTAJ.
Mam nadzieję, że ktoś do mnie dołączy, chociażby mentalnie.

Nox.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz