niedziela, 12 lutego 2012

FINITO... i początek?

Zakończyła się pierwsza faza mojej pracy.
Dzisiaj, dnia 12 II 2012 skończyłam pisać swoją pierwszą książkę pt. "Singlistka".
Chce mi się płakać ze szczęścia. To jest pierwsza książka, jaką udało mi się zacząć i skończyć.
Woohoo!
165 dni wkładania w tekst w Wordzie całej swojej duszy i serca właśnie się zakończyło.
Książka liczy sobie 345 stron (na moje formatowanie, oczywiście), 34 rozdziały.
Kończy się ślicznymi słowami:
KONIEC TOMU PIERWSZEGO
Ludzie... jestem taka z siebie dumna, że ja nie mogę!
***
Teraz zaczyna się kolejna część mojej przygody ze światem Tabrakan - poprawki. Może nie będzie to najłatwiejsze zadanie, ale motywuje mnie myśl, że im lepiej i szybciej to zrobię, tym szybciej wyślę ją do wydawnictw. A im szybciej wyślę ją do wydawnictw, tym szybciej mogę dostać odpowiedź twierdzącą. A im szybciej dostanę odpowiedź twierdzącą tym bardziej...
Przepraszam. Nieco nakręciłam się :)
 Wypluwam wszystko to, co powiedziałam, żeby nie zapeszyć i... DO ROBOTY!
ETAP POPRAWEK UWAŻAM ZA ROZPOCZĘTY

1 komentarz: