środa, 7 września 2011

Kolejny Random!

Cześć!
Co tam u Was?
Ja właśnie powinnam robić prezentację na angielski, ale jak się okazało, mam czas do piątku. Trochę już zrobiłam, ale utknęłam w pewnym momencie. Nie wiem jak ująć tworzenie krótkich odpowiedzi, ale tym pomartwię się jutro.
Zamiast szykowania się na jutrzejszą fizykę (*głośne pioruny*) piszę dalej "Singlistkę". Poza tym, dzisiaj szukałam jakichś fajnych fot, by spróbować zrobić okładkę mojej nowej powieści. Co z tego wyszło? Poszukiwania poszły mi nawet, nawet, ale z robieniem okładki... Tu już było o wiele gorzej. Siedziałam i męczyłam się z przestawianiem i edytowaniem napisów przez dobrą godzinę. W końcu poddałam się. To nie moja bajka.
Nie mogłam jednak zmarnować takiego ślicznego obrazka, jaki wpadł w moje ręce, więc umieściłam go normalnie w zakładce "Singlistka":
 Bo mogę tak w kółko wklejać ten obrazek. Tak mi się podoba!
***
Dostałam się na florystyczne! W sumie nie było z tym większych problemów. W dalszym ciągu cieszę się, że jestem tam, gdzie chciałam być. Moja BFF poszła na taneczne (sama jej mówiłam, żeby ożywiła te zajęcia!). Kolejna z moich lepszych kumpeli wybrała plastykę. W ogóle na florystykę zapisało się najmniej osób, bo tylko czternaście. Nieco brakuje nam na tych zajęciach testosteronu (tylko czterech chłopaków). Chyba to przeżyję :)
***
Ostatnio też dużo myślałam na wiele tematów związanych z pisaniem. Może się kiedyś tym podzielę, a może nie... *diabelski uśmiech*

Dream, hope, never give up.
Paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz