wtorek, 30 sierpnia 2011

Dwight V. Swain: "Warsztat pisarza. Jak pisać żeby publikować"

Cześć!
Przed chwilą wróciłam z miasta. Byłam w Empiku, by odebrać zamówienie. Moja siostra postanowiła kupić "Przebudzenie" Kelley Armstrong, a ja zdecydowałam się na "Warsztat pisarza". 
credit: pisarze.blogspot.com
Słyszałam, że takie książki z creative writingu nie pomagają w szlifowaniu swoich umiejętności, ale pomyślałam: "Dlaczego nie? Przecież to mi nie zaszkodzi".
Zaczęłam czytać w drodze do domu i powiem szczerze... nie mogłam się oderwać. Autor jasno wyjaśnia każde ważne dla początkującego pisarza zagadnienie, jak i uświadamia tym, co trochę już piszą, czego należy się jeszcze wystrzegać. W trakcie czytania tej lektury zmienia się punkt widzenia na wszelkie problemy związane z niezwykle trudnym rzemiosłem, jakim jest właśnie pisanie.
Na razie nie mogę napisać o tym zbyt wiele, gdyż sama jeszcze tego nie przeczytałam, jednak już coś w moim umyśle się przestawia. Nie są to żadne gwałtowne zmiany, chociaż zawsze coś!
Serdecznie polecam!

Dream, hope, never give up.
Paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz