niedziela, 31 marca 2013

Wesołego Alleluja ;3

Chciałabym Wam życzyć zdrowych, wesołych świąt wielkanocnych!
 

Mimo bieli na dworze naprawdę czuję, że jest Wielkanoc. Może to przez wielkanocny cud, który sprawił, że wena wróciła i to z ostrym kopniakiem! Słowa wręcz wypływają spod moich palców i chyba po raz pierwszy podoba mi się to, co napisałam. Kończę już trzecią stronę, co w ostatnich dniach wydawało mi się niemożliwe. Trzy strony w jeden dzień?
Niestety, teraz przyszedł kryzys, bo od dobrych pięciu minut staram się znaleźć odpowiednie słowo. Nie ma to jak googlować budowę plecaka ;3

Mimo to bogatego króliczka!

Nox.

PS. Martwi mnie sytuacja w Korei...

1 komentarz:

  1. Tobie także wszystkiego najlepszego z okazji Wielkanocy xD
    Moja wena także postanowiła na chwilę powrócić do ojczyzny i potraktować mnie z łaską. :p

    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń