niedziela, 9 października 2011

Przełamałam blokadę! :)

Jak tam?
Ja właśnie napisałam ósmy już rozdział "Singlistki", który kończy się na stronie 92. Już tak blisko do setki i to w niecałe dwa miesiące *popada w samozachwyt*!
Mogę dumnie powiedzieć, że w trakcie pisania "Singlistki" miałam pierwszą blokadę pisarską, którą dość szybko przełamałam (zaledwie tydzień). Fakt, zdarzało się szybciej, jednak słyszałam, że niektórzy mogą się "zablokować" na miesiąc. Dzięki Bogu, ja tak nie mam *puka w niemalowane drewno*.
Właśnie wydrukowałam te parę stron. Jutro dziewczynki będą miały co czytać :)
Dzisiaj nie dzielę się niczym więcej, gdyż nie mam czasu. Słyszę nawoływania, że mam ubrać sobie pościel, a więc lecę. W najbliższych dniach może coś napiszę (na blogu i w "Singlistce").
Bye! <3
credit: ekurjerwarszawski.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz