niedziela, 30 czerwca 2013

WAKACJE~!

Wreszcie.
Ostatni rok gimnazjum mam za sobą. Pierwsza lokata - jest, stypendium - jest, dobra średnia (5,72, skromnie mówiąc) - jest. Tylko brak chęci, żeby rozstawać się z ludźmi. Przynajmniej niektórymi.
Tak, Dodzia - z Tobą też żal mi się rozstawać.


***
Wakacje zaczęłam z Code Geass i ostatnim (niestety) odcinkiem Karnevalu. Wczoraj cały dzień oglądałam anime, co uważam za idealny początek wypoczynku. Wzięłam się również za rysowanie (kalekie w moim przypadku). Przez całą fazę na CG zdążyłam już narysować Suzaku (mój, mój, mój i tylko mój ) oraz Leloucha. Efekty prezentuję poniżej:

Szczerze mówiąc, z Suzaku jestem nawet dumna. O wiele gorzej z Lelouchem...

***
Poza tym, staram się coś napisać. Anime nieco mnie rozprasza, ale czuję, że kiedy tylko skończę serię, będę miała zupełnie inne podejście. Zbliżam się nieustannie do 100. strony w II tomie. Kiedy w końcu będę mogła otworzyć szampana z okazji stówki? Jak na razie nie wiadomo...

***
W wydawnictwie cisza, choć ostatnio zapytano mnie o propozycje odnośnie okładki. Już nie mogę się doczekać pierwszej wersji! I w ogóle książki!
Ciągle nie mogę przywyknąć do faktu, że mam takie szczęście.


***
Proszę wszystkich jeszcze o jedno: trzymajcie kciuki za Polaków! Dzisiaj ponownie grają z Argentyną i naprawdę szkoda by było, gdyby przegrali po tak dobrym piątkowym spotkaniu... Ciągle mam nadzieję, że moi kochani siatkarze pojadą na Final Six i pokażą klasę, bo po spotkaniach z Brazylią i Francją nie widać, że to ta sama drużyna jak rok temu.
Na koniec może jeszcze mój ulubieniec w drużynie ;3

2 komentarze:

  1. Będę tęsknic kochanie.;3 ~ Dodzia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam do cb na mail, ale nie odpisałaś.
    Zerkniesz? :)

    OdpowiedzUsuń