wtorek, 5 czerwca 2012

Króciutko!

Hej!
Szybka notka, gdyż chcę dzisiaj napisać jak najwięcej.
Otóż, informacja nr 1:
W końcu zaliczyłam projekt! Udało mi się to w tę sobotę (tak, byłam wtedy w szkole; odpracowywaliśmy jeden dodatkowy dzień wolnego). Było parę problemów technicznych. Na początku nie mogłyśmy znaleźć laptopa, na którym odpaliłaby nasza prezentacja. Za trzecim czy czwartym razem się udało. Potem jednak nie otworzyły filmy w prezentacji. Ostatecznie moim zdanie wszystko poszło całkiem całkiem. Nie zacięłam się podczas wywiadu po angielsku, co uważam za osobisty sukces. Sukienka z plastikowych nakrętek? Rewelacja! Wszystkim się podobało i nikt nie zauważył, że poodpadało trochę korków :)
Mam nadzieję, że Alexander McQueen byłby z nas dumny.
Informacja nr 2:
Doszłam do 200 strony w "Rulebreakerce"!
Jeszcze tylko 100 do celu! :)
***
Dobra, zostawiam was teraz z We Are The Fallen i ich coverem "Like A Prayer":

Udanego wieczoru życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz